Υποχρεωτική Ενημέρωση

Υποχρεωτική Ενημέρωση

ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ 4583/18 ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΗ ΣΑΣ

  1. ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

Η εταιρεία με επωνυμία ADAM C.S. INSURANCE & PROPERTY AGENTS I.K.E.  και διακριτικό τίτλο ADAM C.S. INSURANCE & PROPERTY AGENTS I.K.E. στο εξής καλούμενη ADAM C.S.  έχει συσταθεί, λειτουργεί και εκπροσωπείται νόμιμα, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ελληνικού Δικαίου:

Έχει Αριθμό ΓΕΜΗ 155637903000 Α.Φ.Μ. 801383450  ΔΟY  ΚΟΡΩΠΙΟΥ.
Έχει έδρα την διεύθυνση: Βασιλίσσης  Όλγας 47, Τ.Κ.: 19441, τηλέφωνο: 2106026459 , Fax: 2106026458, e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. και ιστοσελίδα www.adamcs.gr
Είναι νομίμως εγγεγραμμένη ως ασφαλιστικός πράκτορας στο Μητρώο του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών με Αριθμό Γενικού Μητρώου 387431, Αριθμό Ειδικού Mητρώου 7587  και παρέχει υπηρεσίες ασφαλιστικής διαμεσολάβησης. Εποπτεύεται από την Τράπεζα της Ελλάδος, Διεύθυνση Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης.

Τα παραπάνω στοιχεία μπορούν να διακριβωθούν από τους καταναλωτές μέσω του διαδικτυακού τόπου του Ενιαίου Σημείου Πληροφόρησης της παραγράφου 10 του άρθρου 19 Ν. 4583/2018  http://insuranceregistry.uhc.gr/Search .

Η Εταιρεία δεν είναι μέτοχος σε καμία ασφαλιστική επιχείρηση καθώς και καμία ασφαλιστική επιχείρηση δεν είναι μέτοχος στην Εταιρία μας.
Διαχειριστής της εταιρείας είναι ο Αδάμ Γ. Κωνσταντίνος  που είναι Ασφαλιστικός Πράκτορας

  1. YΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗΣ

Η εταιρεία ADAM C.S. διατηρεί την ανεξαρτησία της κατά την παροχή των υπηρεσιών ασφαλιστικής διαμεσολάβησης και παρέχει συμβουλές στους καταναλωτές – πελάτες παρέχοντας πληροφορίες με βάση την ανάλυση επαρκούς αριθμού ασφαλιστικών συμβάσεων που διατίθενται στην αγορά, ώστε σύμφωνα με επαγγελματικά κριτήρια να είναι σε θέση να προτείνει στους πελάτες την ασφαλιστική σύμβαση που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους.

Οι υπηρεσίες ασφαλιστικής διαμεσολάβησης που παρέχει η ADAM C.S.  συνίστανται στην παρουσίαση λύσεων ασφαλιστικής κάλυψης που ενσωματώνονται στα ασφαλιστικά προϊόντα των συνεργαζόμενων με αυτήν ασφαλιστικών επιχειρήσεων, όπως αυτά έχουν διαμορφωθεί από τις ίδιες τις ασφαλιστικές επιχειρήσεις. Στο πλαίσιο αυτό, η ADAM C.S.  δημιούργησε τον δικτυακό τόπο www.adamcs.gr  με σκοπό την παροχή πληροφοριών και υπηρεσιών στους χρήστες του διαδικτύου, σχετικά μετά τη δυνατότητα ασφάλισής τους σε ασφαλιστική εταιρία της επιλογής τους, εκ των συνεργαζομένων με την εταιρεία μας. Η παρουσίαση του εκάστοτε ασφαλιστικού προϊόντος προς τον χρήστη πραγματοποιείται αυτόματα βάσει πληροφοριών και παραμέτρων που εισάγει στο ηλεκτρονικό σύστημα του δικτυακού τόπου www.adamcs.gr αποκλειστικά ο ίδιος ο χρήστης.

Εν γένει, οι παρεχόμενες προς τους καταναλωτές συμβουλές από την ADAM C.S. , υπό την ιδιότητά της ως ασφαλιστικού διαμεσολαβητή, δίδονται βάσει των πληροφοριών, που παρέχουν οι ίδιοι πελάτες, όπως αυτές καταχωρούνται στο ειδικό «ΕΝΤΥΠΟ ΑΝΑΓΚΩΝ ΠΕΛΑΤΗ», είναι δε πλήρως τεκμηριωμένες και απόλυτα προσαρμοσμένες στις απαιτήσεις και στις ανάγκες τους. Η αμοιβή μας ως ασφαλιστικός διαμεσολαβητής σε σχέση με την σύμβαση ασφάλισης συνίσταται σε προμήθεια που περιλαμβάνεται στο ασφάλιστρο και δίνεται αποκλειστικά και μόνο από την συνεργαζόμενη ασφαλιστική επιχείρηση.

Η ADAM C.S.  μπορεί να επιμελείται την είσπραξη και να εισπράττει τα ασφάλιστρα των συνεργαζόμενων ασφαλιστικών επιχειρήσεων, καθόσον έχει λάβει εξουσιοδότηση /εντολή είσπραξης από αυτές για λογαριασμό τους, σύμφωνα με τα οριζόμενα στις διατάξεις του Ν. 4364/2016 και Ν. 4583/2018.

Η ADAM C.S.  δεν αποδέχεται αιτήσεις ασφάλισης, δεν εκτιμά ή /και αποδέχεται ασφαλιστικούς κινδύνους και εν γένει δεν υπόσχεται, ούτε αναλαμβάνει υποχρεώσεις που δεσμεύουν τις ασφαλιστικές επιχειρήσεις με τις οποίες συνεργάζεται. Η αποδοχή αιτήσεων ασφάλισης, η εκτίμηση η/και αποδοχή των ασφαλιστικών κινδύνων και εν γένει η ανάληψη υποχρεώσεων σε σχέση και στο πλαίσιο του προϊόντος ασφάλισης που επιλέχθηκε πραγματοποιείται από την συνεργαζόμενη ασφαλιστική επιχείρηση που το παρέχει.

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η εταιρεία συνεργάζεται με τις περισσότερες ασφαλιστικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Ελληνική ασφαλιστική αγορά, είτε με απευθείας σύμβαση είτε μέσω άλλων πρακτορείων. Επίσης μέσω ανταποκριτών Lloyds υπάρχει πρόσβαση στην ασφαλιστική αγορά του Λονδίνου για εξειδικευμένες ασφαλίσεις.

AIG, ARAG, ALLIANZ, ACCREDITED INSURANCE, GENERALI HELLAS, GROUPAMA, EUROINS, EUROLIFE, ERGO, SYNDEA, CNP ΖΩΗΣ, INTERASCO, INTERLIFE, INTERAMERICAN, PERSONAL INSURANCE, ERMIS ASSISTANCE, ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ, ΔΥΝΑΜΙΣ, ΜΙΝΕΤΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ.

  1. ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ – ΕΝΑΝΤΙΩΣΗΣ

Α) Ο πελάτης – καταναλωτής διατηρεί δικαίωμα εναντίωσης στη σύναψη της σύμβασης ασφάλισης δυνάμει των διατάξεων του αρ. 2 παρ. 5 και 6 του Ν. 2496/1997, στις ακόλουθες περιπτώσεις:

1) Εντός αποκλειστικής προθεσμίας ενός (1) μηνός από την ημερομηνία παράδοσης του ασφαλιστηρίου συμβολαίου ο ασφαλισμένος δύναται να ασκήσει δικαίωμα εναντίωσης σε περίπτωση που διαπιστώσει ότι οποιαδήποτε διάταξη του περιεχομένου της ασφαλιστικής σύμβασης παρεκκλίνει από την αίτηση ασφάλισης. Το δικαίωμα εναντίωσης σε αυτή την περίπτωση ασκείται με την συμπλήρωση και υποβολή στην ADAM C.S.  έγγραφου εντύπου εναντίωσης εντός της ανωτέρω προθεσμίας.

2) Εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παράδοση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου ο ασφαλισμένος δύναται να ασκήσει δικαίωμα εναντίωσης σε περίπτωση που η ADAM C.S.  ή η ασφαλιστική εταιρία που παρέχει το προϊόν:

  1. i) δεν του έχει γνωστοποιήσει κατά το χρόνο υποβολής της αίτησης για ασφάλιση μία εκ των πληροφοριών που προβλέπονται στο άρθρο. 4 παρ. 2 περ. Η και παρ. 3 περ. του π.δ. 400/1970.
  2. ii) δεν του γνωστοποίησε τυχόν γενικούς ή ειδικούς όρους από τους οποίους διέπεται η σύμβαση, μνημονεύοντάς τους στο τμήμα του ασφαλιστηρίου που αναγράφονται τα εξατομικευμένα στοιχεία της σύμβασης και παραδίδοντάς τους μαζί με το ασφαλιστήριο σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο άρθρο. 2 παρ. 4 του Ν. 2496/1997.
  3. B) Ο πελάτης – καταναλωτής διατηρεί δικαίωμα υπαναχώρησης από την ασφαλιστική σύμβαση δυνάμει των διατάξεων του άρθρου. 4α παρ. 6 Ν. 2251/1994 (εξ αποστάσεως εμπορία χρηματοοικονομικών υπηρεσιών), το οποίο ασκείται με την συμπλήρωση και υποβολή στην ADAM C.S. έγγραφης δήλωσης υπαναχώρησης εντός αποκλειστικής προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα σύναψης της σύμβασης ή από την ημέρα που παρέλαβε τους συμβατικούς όρους, η όποια είναι μεταγενέστερη. Ωστόσο, η προθεσμία αυτή παρατείνεται σε τριάντα (30) ημερολογιακές ημέρες προκειμένου περί συμβάσεων εξ αποστάσεως με αντικείμενο ασφαλίσεις ζωής, όπως αυτές προβλέπονται από το άρθρο 13 περ. 2 του ν.δ. 400/1970 όπως ισχύει, καθώς και στις συνταξιοδοτικές ασφαλίσεις. Η προθεσμία της άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης αναστέλλεται για όσο χρόνο ο Χρήστης έχει δικαίωμα εναντίωσης σύμφωνα με τα προαναφερόμενα υπό στοιχείο Α.
  4. C) Οι δηλώσεις εναντίωσης και υπαναχώρησης παραδίδονται ή/και αποστέλλονται στην ADAM C.S. INSURANCE & PROPERTY AGENTS I.K.E. στην διεύθυνση: Βασιλίσσης Όλγας 47 Τ.Κ.: 19441 στο Κορωπί Αττικής  Ως ημερομηνία της δήλωσης υπαναχώρησης και εναντίωσης λαμβάνεται η ημερομηνία που παρελήφθη το σχετικό έγγραφο από την ADAM C.S. .

Συνιστάται στους χρήστες της υπηρεσίες που ασκούν δικαιώματά τους για τα οποία προβλέπεται η τήρηση αποκλειστικών προθεσμιών, όπως το δικαίωμα εναντίωσης ή/και υπαναχώρησης, να ενημερώνουν τηλεφωνικά για την αποστολή τους και να επιβεβαιώνουν τηλεφωνικά την παραλαβή τους από την ADAM C.S..

Σε περίπτωση που ο Χρήστης ασκήσει σύννομα οποιοδήποτε από τα προβλεπόμενα στην ισχύουσα νομοθεσία δικαιώματα εναντίωσης και υπαναχώρησης, η ασφαλιστική σύμβαση ακυρώνεται εξαρχής, δηλαδή θεωρείται ότι ουδέποτε έγινε και κατά συνέπεια δεν επιφέρει κανένα αποτέλεσμα για οποιοδήποτε από τα μέρη, τα δε καταβληθέντα ασφάλιστρα επιστρέφονται εντός τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή από την αντίστοιχη ασφαλιστική επιχείρηση της κοινοποίησης της υπαναχώρησης ή της εναντίωσης και δεν υπάρχει καμία ποινή για τον Χρήστη. Διευκρινίζεται ότι το δικαίωμα εναντίωσης ή υπαναχώρησης δεν μπορεί να ασκηθεί αν μέχρι την παράδοση της συστημένης επιστολής στο ταχυδρομείο ή και μετά από αυτή και μέχρι την περιέλευσή της στην ADAM C.S. έχει δηλωθεί ζημιά για ασφαλιστικό κίνδυνο που έχει επέλθει και καλύπτεται από την ασφαλιστική σύμβαση.

Τα έντυπα με τα οποία ο πελάτης – καταναλωτής μπορεί να ασκήσει τα ως άνω δικαιώματά του, αποστέλλονται σε αυτόν από την εταιρεία μας, και σε κάθε περίπτωση είναι διαθέσιμα στην ιστοσελίδα μας www.adamcs.gr

  1. ΔΙΕΥΘΕΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ – ΕΞΩΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΛΥΣΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ

Ο πελάτης – καταναλωτής δύναται να υποβάλει εγγράφως τα ερωτήματα ή τυχόν παράπονά του απευθυνόμενος στην ADAM C.S.  αποστέλλοντας ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή στο fax 2106026458.
Η  ADAM C.S.  θα διαβιβάζει τα αιτήματα στην αντίστοιχη ασφαλιστική επιχείρηση. Ο Χρήστης λαμβάνει απάντηση από την ADAM C.S.  ή και απ’ ευθείας από την ασφαλιστική επιχείρηση το συντομότερο δυνατόν και το αργότερο εντός δεκαπέντε (15) ημερών από τη παραλαβή του σχετικού αιτήματος. Η άσκηση του δικαιώματος αυτού δεν περιορίζει τα δικαιώματα του Χρήστη για αναζήτηση δικαστικής προστασίας.
Ασφαλισμένοι, αντισυμβαλλόμενοι, δικαιούχοι, ενώσεις καταναλωτών και κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να υποβάλει έγγραφη καταγγελία κατά της ADAM C.S.  ως ασφαλιστικού διαμεσολαβητή στην Διεύθυνση Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης της Τράπεζας της Ελλάδος για πράξεις ή παραλείψεις που συνιστούν παραβιάσεις της κείμενης νομοθεσίας σχετικά με την ασφαλιστική διαμεσολάβηση ή αντιβαίνουν στα χρηστά ή συναλλακτικά ήθη ή προσκρούουν στη δημόσια τάξη.
Σε κάθε περίπτωση προωθείται η διαδικασία εξωδικαστικής επίλυσης των όποιων τυχόν διαφορών προκύψουν μεταξύ του χρήστη της υπηρεσίας/ ασφαλισμένου και της ADAM C.S.  ως ασφαλιστικού συμβούλου ή/και της εκάστοτε συνεργαζόμενης με την ADAM C.S.  ασφαλιστικής επιχείρησης. Για την επίλυση των ενδοσυνοριακών συναλλαγών λειτουργούν τα ακόλουθα σχήματα συμβιβαστικής επίλυσης διαφοράς:
Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης
Διεύθυνση Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης (ΔΕΙΑ) της Τράπεζας της Ελλάδος
Ο Συνήγορος του Καταναλωτή
Οι Επιτροπές Φιλικού Διακανονισμού Καταναλωτικών Διαφορών

  1. ΓΛΩΣΣΑ – ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΟ ΔΙΚΑΙΟ

Το σύνολο των όρων που διέπουν τις σχέσεις του πελάτη – καταναλωτή με την ADAM C.S. όπως αυτοί διατυπώνονται στους όρους χρήσης, καθώς και οι όροι των ασφαλιστηρίων συμβολαίων των συνεργαζομένων με την ADAM C.S. ασφαλιστικών επιχειρήσεων συντάσσονται στην Ελληνική γλώσσα.
Οι σχέσεις μεταξύ ADAM C.S. και των πελατών – καταναλωτών, καθώς και μεταξύ αυτών και των ασφαλιστικών επιχειρήσεων τα προϊόντα των οποίων προμηθεύονται μέσω της υπηρεσίας www.adamcs.gr  διέπονται και ερμηνεύονται δυνάμει του Ελληνικού δικαίου.

 

adamcs_s.png
Η ADAM C.S. είναι μια επιχειρηματική πρωτοβουλία βασισμένη στην ιδέα ότι οι εξαιρετικές λύσεις προκύπτουν πάντα ως κοινή προσπάθεια μεταξύ των ενδιαφερόμενων μερών και των συνεργατών τους.

Εγγραφείτε στο Newsletter μας

Λαμβάνετε πρώτοι νέα και άρθρα που ενδιαφέρουν